BRITNEY SPEARS SERBIA
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Britney Spears Serbia....just like a circus............

PrijemPrijem  PortalPortal  GalerijaGalerija  Latest imagesLatest images  TražiTraži  Registruj seRegistruj se  PristupiPristupi  

PETICIJA ZA POMOC TENISERIMA

Ići dole 
2 posters
AutorPoruka
~Anchy~
~Anchy~

Broj poruka : 302
Godina : 28
OMILJENA BRITNEY PESMA : ?
Datum upisa : 13.06.2008

PETICIJA ZA POMOC TENISERIMA Empty
PočaljiNaslov: PETICIJA ZA POMOC TENISERIMA   PETICIJA ZA POMOC TENISERIMA EmptyPet Jun 13, 2008 7:42 pm

Ovo je peticija za pomoc teniserima u borbi sa ATP organima i vlastima.
Teniseri su vec pisali nekoliko peticija za smenu glavnog coveka ATP-a Etiennea de Villersa , kao i za vece ucesce samih igraca u odlucivanju o kalendaru i rasporedu turnira.
Vidimo i sami kako su uzasno turniri rasporedjeni, posebno ove godine kada je Olimpijada. Pored toga, pomerali su neke turnire zbog americke koledz kosarke.

Sve pise u samoj peticiji. Ovde je imamo na engleskom ali i prevedenu na srpski.

VAZNO JE DA JE POTPISEMO SVI AKO ZELIMO DA POMOGNEMO TENISERIMA DA IZBEGNU POVREDE I IMAJU DUZE KARIJERE.

Quote:
Tennis fans support ATP players' demand for more influence in ATP decisions and changes to the ATP tour and calendar Petition

Addressee: Association of Tennis Professionals (ATP)
Sender: Tennis fans from around the world

We, the undersigned tennis fans from around the world, support ATP players' request for more participation in ATP decision making and changes to the ATP tour and calendar.

We do so because we are very concerned about the health of ATP players and the future of tennis as a sport.

We are concerned about the health of ATP players because of the ATP calendar for 2008. This calendar is overcrowded with tournaments in tight succession as well as back-to-back-tournaments. We feel that such a calendar threatens the health of the players.

We want tennis players to have long careers so that we can enjoy their skills and watch them improve with active competition over many years.

As the ATP announced in the media, changes to the ATP tour and calendar were introduced to improve men’s tennis for the benefit of the fans as well as the players. One of the reasons given by the ATP for reducing the number of tournaments in which players would be required to play was to protect the players' health. We second the intention to protect the players' health, yet we do not feel that the 2008 calendar has met this objective.

In 2008, the dates of the first two U.S. Masters Series tournaments were moved back one week because of the NCAA basketball schedule, thereby cramming and crowding the tennis calendar. We feel sure that there were good reasons and intentions on behalf of the ATP to construct the schedule like this. But looking at the enormous stress that this change in schedule has put on the players in a year such as 2008 with Davis Cup and Olympic Games, we feel strongly that in future years other solutions must be found.

In finding these solutions, the players themselves must be heard and take part in the process. The players have been asking for more communication with the ATP and for more participation in the decision-making process. According to media reports, there was a players' meeting in Miami in March 2007 at which 60 ATP players created a petition and subsequently presented it to the ATP.

2008 has seen another players’ petition, according to media reports, signed by top 20 players Roger Federer, Rafael Nadal, Novak Djokovic, Nikolay Davydenko, David Ferrer, Andy Roddick, David Nalbadian, Richard Gasquet, James Blake, Tomas Berdych, Mikhail Youzhny, Jo-Wilfried Tsonga, Andy Murray, Tommy Robredo, Paul-Henri Mathieu, and Juan Monaco, asking to be heard and to be involved in discussions on Etienne de Villiers’ future and in other decisions.

We feel that it is a very sad situation when players have to sign petitions in order to be heard by the very organization that supposedly represents them. We want this situation to be changed for the sake of the game, and for the sake of the health of the players.

We support the players' request to be heard and to take part in decision making and changes to the ATP tour and calendar. We understand that financial aspects and interests of the tour have to be considered, too. It is a very difficult and complicated situation to take into account all interests and find solutions that make everyone happy. This is why we feel that it is even more important that the players are listened to and involved.

We want tennis players to feel fully represented by the ATP and we want to see that their health is protected by ATP officials, tour rules, and calendar. When this happens, tennis players can focus completely on their game and careers, and fans all over the world can enjoy their tremendous talent and watch them improve with active competition over the years
Nazad na vrh Ići dole
~Anchy~
~Anchy~

Broj poruka : 302
Godina : 28
OMILJENA BRITNEY PESMA : ?
Datum upisa : 13.06.2008

PočaljiNaslov: Re: PETICIJA ZA POMOC TENISERIMA   PETICIJA ZA POMOC TENISERIMA EmptyPet Jun 13, 2008 7:43 pm

Quote:
PETICIJA TENISKIH FANOVA KOJI DAJU PODRŠKU IGRAČIMA KAKO BI IMALI VEĆU ULOGU U DONOŠENJU ODLUKA U ATP-u I PROMENAMA NA ATP TURU I U KALENDARU

ADRESANT: Udruženje teniskih profesionalaca
ADRESAR: Ljubitelji tenisa širom sveta

Mi, potpisnici ove peticije, ljubitelji tenisa širom sveta želimo da damo podršku ATP igračima koji traže veće učešće kada su u pitanju donošenje odluka i odlučivanje o promenama na ATP turu i kalendaru.

Ovo činimo jer smo veoma zabrinuti za zdravlje tenisera kao i za budućnost ovog sporta.

Veoma smo zabrinuti za zdravlje tenisera zbog ovogodišnjeg ATP kalendara. Kalendar je prenatrpan turnirima među kojima nema pauza ili su veoma male. Smatramo da ovakav kalendar predstavlja opasnost po zdravlje igrača.
Želimo da teniseri imaju duge karijere kako bismo mogli da uživamo u njihovim veštinama i igri, kao i da ih gledamo kako napreduju sa godinama i sa dolaskom nove konkurencije.

Kao što je sam ATP objavio u medijima, promene u ATP turu i kalendaru su napravljene kako bi se unapredio muški tenis, u korist svih navijača i kako bi se igračima omogućilo olakšanje jer neće igrati previše turnira i samim tim biće zaštićeni od povreda. Mi se u potpunosti slažemo sa ovakvim ciljevima, ali SMATRAMO DA ATP KALENDAR 2008. NIJE ISPUNIO OVE CILJEVE.

U 2008. datumi održavanja prva dva Masters turnira u Sjedinjenim Američkim Državama su pomereni za jednu nedelju unazad zbog rasporeda NCAA košarke (američka koledž košarka), pa je kalendar postao još natrpaniji i Iamanidiot. Verujemo da je ATP imao dobre razloge da ovako pravi kalendar. Međutim, uzimajući u obzir veliki stres i pritisak kome su teniseri izloženi u godini kao što je 2008. sa Davis Cupom i Olimpijskim igrama, sigurni smo da se u narednim godinama moraju pronaći drugačija rešenja.

U pronalaženju novih rešenja, GLAS IGRAČA SE MORA ČUTI i oni moraju učestvovati. Igrači su već tražili veću i bolju komunikaciju sa organima ATP-a i veće učestvovanje u donošenju odluka. Mediji su izveštavali o sastanku igrača u Miami-u u martu 2007. na kome je predstavljena peticija koju je potpisalo 60 ATP igrača.

U 2008. podneta je još jedna peticija igrača koju su potpisali top 20 igrači Roger Federer, Rafael Nadal, Novak Djoković, Nikolay Davydenko, David Ferrer, Andy Roddick, David Nalbadian, Richard Gasquet, James Blake, Tomas Berdych, Mikhail Youzhny, Jo-Wilfried Tsonga, Andy Murray, Tommy Robredo, Paul-Henri Mathieu, Juan Monaco tražeći da se GLAS IGRAČA ČUJE i da učestvuju u diskusiji o budućnosti Etiennea de Villersa kao i svim drugim odlučivanjima.

Smatramo da je veoma tužno kada igrači moraju da potpisuju peticije kako bi se njihov glas čuo u njihovoj organizaciji. Želimo da se to promeni, za dobrobit tenisa i za dobrobit (pre svega zdravlje) svih igrača.

Želimo da podržimo igrače koji traže da se čuje njihov glas, da budu saslušani i da učestvuju u procesu donošenja odluka o promenama na ATP turu i kalendaru. Istina je da se i finansijski aspekt i interesi tura moraju uzeti u obzir takođe. Veoma je teško i složeno uzeti u obzir sve interese i pronaći rešenje koje ce usrećiti sve strane. Zato smo uvereni da je još važnije da se saslušaju igrači i da se uvaži njihovo mišljenje.

Želimo da igrači osećaju da su u potpunosti predstavljeni u ATP organima i želimo da ATP vodi računa o njihovom zdravlju kada sastavlja kalendar i pravila, kako bi se igrači u potpunosti fokusirali na svoju igru i dugu karijeru, kako bi navijači i ljubitelji tenisa uživali u njihovim veštinama i napretku tokom godina.

OVDE JE LINK ZA GLASANJE:

http://www.petitiononline.com/tennis08/petition.html

Procedura je jednostavna ali cu ipak staviti detaljno uputsvto ovde.

Na dnu stranice kliknite na Click Here to Sign Petition
Nakon toga unesite:
IME
ADRESU
NAZIV DRZAVE

Zatim izaberite opciju PRIVATE i kliknite na Preview Your Signature.
Nakon toga kliknite na Approve Signature i peticija je potpisana.
Nazad na vrh Ići dole
Sharing
Redowan clan
Redowan clan
Sharing

Broj poruka : 110
Godina : 31
OMILJENA BRITNEY PESMA : break the ice
Omiljen pevac : zeljko joksimovic
Omiljena pevacica : shakira
Omiljena grupa : pussy cat dolls
Omiljen film : fast and furious
Koliko volite ovaj forum : lol-nzn jos ga nisam pogledao
Omiljena serija : prvi talas
Datum upisa : 02.07.2008

PočaljiNaslov: Re: PETICIJA ZA POMOC TENISERIMA   PETICIJA ZA POMOC TENISERIMA EmptyPet Jul 04, 2008 8:00 pm

skrai pricu
Nazad na vrh Ići dole
Sponsored content

PočaljiNaslov: Re: PETICIJA ZA POMOC TENISERIMA   PETICIJA ZA POMOC TENISERIMA Empty

Nazad na vrh Ići dole

PETICIJA ZA POMOC TENISERIMA
Nazad na vrh 
Strana 1 od 1

Dozvole ovog foruma:Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
BRITNEY SPEARS SERBIA :: Off :: Off topic-
Skoči na: